Нещодавно працівниками відділу екологічної освіти НПП «Нижньосульський» було проведено тиждень заходів, що мали природоохоронний характер. Участь в якому взяли учні Погребняківської, Дем’янівської, Оболонської та Худоліївської ЗОШ (Семенівського р-н., Полтавської обл.). Уся громада шкіл стала активними учасниками цікавих, змістовних вікторин, конкурсів, акцій та занять.
Так у школах були проведені бесіди з переглядом відеофільмів та елементами вікторин на такі теми: «Бережіть природу від вогню!», «Шкідливий вплив батарейок на довкілля», «Сміття ускладнює життя. Бережіть природу!».
Крім того учні шкіл долучилися до Всеукраїнських природоохоронних акцій «Батарейки, здавайтеся!», «Добро жменями». В кожній зі шкіл було створено відповідні скриньки для збору відпрацьованих елементів живлення та кришечок від пластикових пляшок, що будуть надалі передані на центральні пункти збору для переробки.
Сподіваємося, що під час проведення такого природоохоронного тижня, школярі шкіл зрозуміли, що природа може все: нагодувати, напоїти чистою джерельною водою, здивувати своєю неповторною красою. Одного вона лише не може – захистити себе. Тому обов’язок кожної людини – змалечку берегти, цінувати, охороняти її, щоб жити в красі та гармонії з природою.
Дітям треба прививати з малечку любов до природи і такі заходи якраз це і роблять . Дуже добре шо дітям не тільки розповідали , а щей показували фільми і відеозаписи про природу такий вид інформації буде краще на них впливати і запамятовуватися .
Чудово,що в наш час не забувають про такі заходи, які несуть природоохоронний характер. Дітям потрібно знати, що відувається в природі і долучатися до збереження довкілля ще змалечку. Сподіваюсь, що цей захід залишив свій слід в пам'яті дитини!!!
на мою думку, акція "батарейки здавайтеся", досить потрібна в нашій країні, адже батарейки сильно забруднюють нашу природу. А викинути батарейки в спеціальний бак, а не в звичайний смітник набагато корисніше для нашого екологічного стану!
Такі акції є досить корисними для учнів,студентів та взагалі ,хто зацікавлений в цьому Доля нашої природи в наших руках ,люди цього не розуміють . Було б дуже гарно ,та єфективно Якшо ,за негативний вплив середовищу ,ти маєш сплатити штраф Можливо,тоді б люди замислилися ,щодо збереження Власними руками руйнувати ,зони для власного ж відпочинку ,коли наше населення почне замислюватися
Дуже добре,що працівники відділу екологічної освіти відвідують школи.Побували вони і в нашій Оболонській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів.Щиро дякувли педагогічні працівники і учні за цікаву розповідь.
Знаю на власному прикладі це дуже цікаво!В моїй Терешківській ЗОШ кожного року по декілька разів проходять різноманітні заходи.Я дуже вдячна своїй вчительці Ользі Миколаївні та Чалівському лісництву,за те,що вони дбають про майбутні покоління,допомогають дітям любити природу.
Так, школа - це початковий етап. А хто грає найваживішу роль у вихованні дитини? Батьки! Та чи всі батьки по-справжньому дорослі? Я не раз ставала свідком ситуації, коли дитина відає мамі обгортку від цукерки, а та просто викидає її на узбіччя. І я більш ніж впевнена, що багато дорослих викидають використані батарейки просто у смітник, а іноді і на вулицю. Прогулюючись не центральними вулицями Полтави, ми бачимо достатьно сміття. А хто смітить? Діти? А хто їх цьому навчив?? Наша проблема у тому, що ми, як, вибачте, свині, які сплять і їдять там, де справляють нужду. Ми "впевнено йдем" до такого ж життя як у центральій Африці, де люди пьють воду в якій перуть білизну, миються і ходять в туалет. На носу уже купа глобальних катастроф. Та чи кожен, прокидаючись вранці, думав про те, що саме сьогодні сонце спалить планету, або вибухне чергова атомна бомба? Сучасні "тата і мами" не формують у дитини самосвідомість. А школа нічого не вдіє, коли саме батьки не співпрацюють з нею. Жодна людина не бачить СВОЄЇ провини у тім, що за вікном у неї смітник. Хоча насправді кожен з нас безпосередньо впливає на природу. І не завжди позитивно. Але поки ж на голову уже падати не почне, ніхто і пальцем не поворухне, щоб врятувати природу, а насамперед самого себе. Саме тому, треба отримати від природи такого стусана, щоб уже в кінці кінців дійшло, що залишився лише крок, до остаточної загибилі всього людства.
Важливим аспектом навчально-виховного процесу є формування екологічної свідомості школярів.Я вважаю,що такі заходи є досить корисними для дітей,адже вони проводяться у формі бесід і вікторин та спрямовані на розвиток їх особистості.Показуючи на власному прикладі, ми привчаємо малечу берегти природу,жити в гармонії з нею.Необхідно пояснювати їм в що потім перетвориться та чи інша батарейка або кришечка;показувати на живому прикладі наслідки руйнівної дії безвідповідальності людей,та мотивувати їх на добрі вчинки заради свого ж щастя,комфортного існування на цій планеті.Лише зрозумівши власну важливу роль у житті довкілля,діти почнуть берегти те,що дає нам природа.
Це звичайно дуже круто, подібні заходи, та хіба вони є дієвими??? Поки людина сама не почне страждати від її впливу на природу, ця "дивна істота" не зрозуміє, що руйнуючи світ навколо себе, людина, в першу чергу, руйнує себе та майбутнє усього свого виду. Нам потрібна серйозна катастрофа, яка торкнеться кожного, щоб нарешті збагнути, що ми, вибачте, творим. Що ми уже приречені на загибель і відлік уже почато. Чи встигне людство запобігти свого трагічного фіналу? Питання, на яке ми поки що не можемо дати відповідь....
Науково-технічна революція та пов'язані з нею грандіозні масштаби виробничої діяльності людини привели до великих позитивних перетворювань у світі. Разом із тим різко погіршився стан навколишнього середовища. Тому охорона довкілля, захист його від забруднень - одна з найважливіших глобальних проблем сучасності. В зв’язку з цим необхідно націлювати підростаюче покоління на покращення екології та проводити пізнавальні природоохоронні заходи..